18 Sex Hikayeleri, 18 Sevişme, Sex Hikayeleri, Porno Hikayeler


Anasayfa

Küçük kızlar
bahçeşehir escort bahçeşehir escort

Küçük kızlar

  • TURBANLI BAYANI TACIZ ETTIM

    Merhaba seks hikayeleri okuyarak boşalan millet.Adim Ercan ve Almanya Berlinden yazıyorum.Yaşım su an 19 ve yaşadığım olay 17 diyken oldu. Kendi yaşımı tam hatırlamıyorum…Yakışıklı bir erkeğim.Burada yazan hikayelere pek inanmıyorum sırf bazılarına ama benim yasadığım harbiden gerçek. E artik inanan inanır inanmayan inanmaz. O zaman bizim okulun son sınıfına gidiyordum yani 10 nuncuya. Ben çok…

  • Bilgisayar Tamiri

    Dersimin olmadığı bir gün ara sıra yanına uğradığım ilçe milli eğitim şube müdürü arkadaşımın yanına uğramıştım. Otururken kırk yaşları civarında oldukça bakımlı bir bayan geldi. Elinde istatistik benzeri belgeler vardı bunları onaylatmaya çalışıyordu. Masanın üzerine koyduğu belgelere doğru eğilip kalktıkça altındaki beyaz pantolonun içini gösterdiğini fark ettim. Kadının altında pembe dantelli küçücük bir külot vardı.…

  • Tatilde Sex Maceraları

    Tatilde Sex Maceraları selam millet ben Kübra ama herkez bana cadı kübra der biz belcikadan türkiyeye kesin dönüş yapmıştık belçikada daha önce bi erkekle sevişmemiştim ama kız arkadaşlarımla ufak kacamaklar yapmıştım erkeklere karşı hiç bişey hissetmiyotdum türkiyeye geldik bodrumdan bitane yazlık aldık evi döşedikten sonra ve izmir karşıyakadaki teyzemi ziyarete gittik teyzem o zaman 21…

  • REHBERLİK YAPARKEN

    küçükken amcam bir gün beni avlanmaya götürmüştü. o gün dağların sukunetine bayılmıştım. Karakter olarak insanlardan soğuk olmam da beni dağlara daha çok bağladı. yıllar sonra iki dağın arasında ormanlık bir arazide insan eli değmemiş cennet bir köşe keşfettim. kücücük bir şelale ve yaklaşık yarı olimpik bir yüzme havuzu büyüklüğünde bir göl vardı. heryaz oraya gider…

  • Gül Ile Güngör`ün Tanışmaları

    Gül`ile Tanışmam aynen şöyle oldu.. Birgün pazarda gezerken bir Kasetçiye girdim aklıma Porno Film izlemek gelmişti ogün çok bunalmıştım dışarıda kızlara saldırmamak için kendimi zor tutuyordum daha sonra kasetçiden aldığım Porno Filmi izlemek için eve gittim.bir iki kırdıktan sonra kendimi banyoya atmıştım banyomu yaptıktan sonra yatakta uzanmaya karar verdim ama gözüme bi türlü uyku girmiyordu…

  • Teyzem Fatoş

    Agustos ayının ikisiydi sabahleyin fatos teyzem bize geldi annemle muhabbet ediyordu bende onların yanına oturarak onları dinliyordum derken teyzem anneme alışveriş etmek için bu gün İstanbul gideceğini söyledi annemde kimlen gideceksin diyince teyzem kimlen olacak ki tabiki yalnız gidiyorum demişti annem canın sıkılmazmı dedi teyzemde ne yapayım abla o zaman murata izin verde benimle arkadaş…

  • köpeğim derdimi anladı

    MERHABA BEN ECE.24 YASINDAYIM.ASAGIDA ANLATACAGIM,VE HER SATIRI YASANMIŞ VEGERCEK OLAN HİKAYEM BUNDAN DÖRT YIL ÖNCE GERCEKLEŞTİ.BİZ İZMİRİN Bİ KÖYÜNDE YASIYORUZ.BEN COK AZGIN,YARAK HASRETİ İEL KAVRULAN Bİ KIZDIM.VE KÖYÜN EN GÜZEL KIZLARINDAN BİRİYDİM.AMA KÖYÜMÜZ KÜÇÜK OLDUGUNDAN KÖYÜN GENÇLERİNİ EVE ALAMIYOR,ONLARLA SİKİŞEMİYORDUM.BU DURUM BENİ İYİCE AZDIRIYOR,FARKLI ARAYISLARA GİRMEME NEDEN OLUYORDU.VE BİZİM KOMŞUNUN ÇOK AMA ÇOK İRİ Bİ…

  • Sedefim

    | bu olay tamamen sahidentir.yakın bir can yoldaşım olan … yı uzun zamandır görmemiştim tesadüf karşılaştık hafta sonu beni davet etti. gidiverdim kendisi kapıcıdır hanımıyla beraber birde kızı var henüz 6 yışında . bu olay 2005te yaşanmıştır.neyse akşamüstü caylar yemekler derken yattık sabah oldu hanımı aprtmana temizliğe gitimş kendiside bi apartman sakinin işini halledicem saat…

  • ilk pornomdan tuttun nereye kadar

    Merhaba ben Barış 13 yaşındayim biliyorum size gore kucugum ama penisim yasima gore kucuk degil. Hikayeme geciyorum: Bizim okul bir apayri kerkes degisik bir gun çişim geldi tuvalete gidiverdim ben uaparken kizlar telleriyle gizliden yukardan penisimi cekmisler. Ben bunu farkedince kacip gidiverdiler bazi kizlar tenefuste evimin nerde oldugunu ve anne babamin ne zaman evde olmadiklarini…

  • Komsum Ve Kizlari

    Komşum ve kızları iyi günler ben 23 yaşindayim. Bundan yaklaşik bir yil önce geçen güzel bir olayi analtmak istiyorum.. Umarim sizede bir gün böyle tecavüz etmek nasip olur.. iki kat altimizda ömür diye bir komşumuz var.. Ömür teyze çok alimli bir kadin. güzellik bakimini çok iyi yapar. Saçlarini boyatir sürekli kizlarini alip güzellik salonuna gider.…

  • Kız Arkadasımın Teyzesinin Kızını Siktim

    SELAM ARKADAŞLAR bu yaşadıklarımı sizlerle paylaşmaktan keyif alıyorum birgün bir kızla tanıştım kız kuafördü ciddi ciddi cıkmaya basladık birgün beni ailesiyle tanıştırmak icin evlerine davet etti ve bende evlerine gittim kız arkadasımın evlerinde iki bayan vardı bu bayanlar abla kardeşti ikiside evliyditanıstıktan sonra ikiside bana hasta oldular tabiii bende yakısıklı ve karizmatik bir erkeğim ikiside…

  • Küçük Orospular

    Slm arkadaşlar bundan bir ay önce başımdan geçen bir olayı anlatayım benim oturdugum yer bir site sitede oturduğum aptmanda bir aile oturuyordu bunların 8 ve 11 yaşlarında iki kızları vardı bir gün işten eve döndüm o iki kız kardeş kapıda oynuyolardı mustafa abi hoşgeldin dediler hoşbulduk dedim büyük olan abi senin bilgisayada oyun oynayalımmı dedi…

Seks Hikayeleri

Yeni Sex Hikayeleri

Porn, XXX, Porn Tube & Free Sex Videos bahçeşehir escort

Porno Hikaye

türbanlı teyzemtürbanlı yengem9. Sınıf7. Sınıf8. SınıfKüçüklüğümdenAnal tecavüzHamile bıraktımcan yoldaşımnine ye sikiş hikayeleriAnne kız lezbiyenÇocuğuBalık Etli Yengem 1Balık etli Yengemkendimi bozdumhomoayak fetişiAşkim babamAnnemi siktirdimmeme emmebaba meme emme16 yasindacildirdimplastik yaraktakma yarakbeldenben ve arkadaşlarımablamı grupabla sikti3 genç benimilli yaptım3 çocukgençlerbeni siktilerSamsunNurgülevli türbanlıYENGE ARABADAinştKüçük bakireBakire gayBakire pasifKabukluAblam eliylearkadaşım annemHiraannerArkadaşım annesiTeyzemlerin kolesSercanÖğretmenimKüçük sikKardeş ayakAnnemin üzerindeBakireliğimi yaşlıuvey abiKarım Ve Türbanlıçingenekoy öğretmenKüçük gay sex hikayeleriDul komşuSamanlıkkara carşaflıkactimcemalkız kardeşimivelet14 yaşındaki13 yaşındakierkek çocuk12 yaşındakiErgen öğrenciilk kez sikildimAzgın annemanne yatakdeğiştirmeArtık efendimKızım veAblam ve ben sex yaptık 2Anne ve ablagrup aileo oraya ne yapsanda sıgmazannemin bodrum aşkıÇorap teyzeÇorap anneÇorap 3tek kollu kadınengelli kızengelli kadın sexOglum beni siktiKomsumuzun iki oğluKomşu ikiKomşu gayKuzenim ile Odada 2Sevtap teyzeanne kucakAh canımKuzen ve yengeyakın arkadaşkızım ve ben