18 Sex Hikayeleri, 18 Sevişme, Sex Hikayeleri, Porno Hikayeler


Anasayfa

yaz hikayeleri sex
bahçeşehir escort bahçeşehir escort

yaz hikayeleri sex

  • TURBANLI BAYANI TACIZ ETTIM

    Merhaba seks hikayeleri okuyarak boşalan millet.Adim Ercan ve Almanya Berlinden yazıyorum.Yaşım su an 19 ve yaşadığım olay 17 diyken oldu. Kendi yaşımı tam hatırlamıyorum…Yakışıklı bir erkeğim.Burada yazan hikayelere pek inanmıyorum sırf bazılarına ama benim yasadığım harbiden gerçek. E artik inanan inanır inanmayan inanmaz. O zaman bizim okulun son sınıfına gidiyordum yani 10 nuncuya. Ben çok…

  • Telekız Çağırmaya Karar Verdik

    Geçen yaz bi arkadaşımın evi boştu arkadaşımla , bi we arkadasımın telefon defterinde hatırı sayılır bi yeri olan bir kızı çağırdık. Bu kızla daa önce defalarca birlikte olmustuk. Yaklaşık bi saat sonra kız geldi önce birer içki içtik . biraz muhabbet ettik. arkadasım kızın we benim yanıma geldi ve kızı öpmeye başladı. ( bu noktadan…

  • Abimin Karisi Yengem 1

    Abimin Karısı Yengem -1 Merhaba.adım cengiz. Bu siteye girdiğimde karşılaştığım hikayeler karşısında şok oldum.biç böyle yalan mı olur kardeşim.resmen senaryo yazılıyor buralarda. Buna benzer durumlarla bende karşılaştım ama hiçte kolay olmadı sikişmek.hatta olmadı zaten.ama görüyorum ki sanki millet sikişmek için sipere yatmış isteyen istediğini rahatlıkla sikiyor.üstüne üstlük fantezi yaparak. Daha neler. Adam gibi sahiden hikayelerinizi…

  • Namuslu Namussuz

    Namuslu Namussuz.. Evet arkadaşlar ben bu siteyi epeydir takip edenlerdenim fakat her seferinde çekindiğimden yazamadım fakat artık haızırm:) Namı değer Fuckerman yaşım 20 olup sikmediğim karı kalmamış diyebiliceğimiz kadar ilişki yaşamış bir adamım bu yaşta hemen konuya girmek is bütün hikayeler… HIKAYE MENÜ Ensest HikayelerEvli CiftlerFetis HikayeGay HikayeleriGrup SexHayvanlarla SeksIs Yerinde SeksKisa HikayelerKomik Sex HikayeleriLezbiyen…

  • Bakın Nasıl Kızı-1

    Ben 16 yaşıunda bi erkeğim benim size bi şey demem lazım bu hikayelerin hepsi yalan eğer inanadıysanız yuhhhh size aama buna inanamassanız da yuhh size….. Birgün dışarı çıktığımda komşunun kızı dışarıda kardeşleriyle oyun oynuyodu (ha bu aradaben 16 yaşında sexin manyağıyım uzun boylu eli yüzü düzgün yakışıklı ve seksiyım) neyse kız kardeşleriyle oynarken bende bahçede…

  • Küçük Çocuk Kocamdan İyi Sikti

    Merhaba aldatan kadınlar ve itiraf sex hikayeleri sevenler 35 yaşında ev hanımıyım. Beyaz tenli, bakımlı olmaya özen gösteren bir kadınım. Kocam diş doktorudur, geçirdiği kalp rahatsızlığı sonrasında artık hayatımız tamamen tek düze oldu. Kocamın kalp sorunları hayatımızı çok sıkıcı ve ağır bir hale getirdi. İlk evlendiğimizdeki sevişmelerimiz hayal olmuştu. Seks yapmadan geçen bir hayat… Kendimi…

  • Kızı Üç Kişi Birden Siktik

    Merhaba seks hikayeleri seven dostlar sizlere başımdan akşamüstün grup seks hikayemi anlatıcam ama önce kendimden bahsedeyim.Adim Tansu. 24 Yasinda 1,74 boyunda, 57 kilo, sarisinim ve ela gozlu, bronz tenli biriyim. istanbul’da yasiyorum. Kisaca manken benzeri bir vucuda sahibim diyeyim. Sizde beni gozunuzde canlandirirsiniz artik. Ayrica evli bir bayanim. Modaya uyan biriyim. Surekli modayi takip ederim.…

  • Yengemin Ağzına Boşaldım

    Merhaba sex hikayeleri okuyanlar,herkezin yengesi vardır ama benimkisi yenge yenge değil bildiğin manken lokum gibi adeta neyse herkeze iyi günler millet ben Tufan 19 yaşında 1,80 boylarında yapılı genç bir delikanlıyım. Neyse lafı çok uzatmadan hikayeme geleyim. Amcamın karısı dar pantolonlar giyinen süsüne özen belli eden modaya uyan ve kış yaz modasını her yıl takip…

  • Öz Ablam ile Evimizde Sikiştim

    Merhaba sex hikayeleri seven dostlar,evvela bu abla kardeş porno hikayeleri bölümüne öykü yazanlara teşekkür etmek istiyorum sebebi ise ablama tecavüz ettim ve bir defa yaşadığımız bu tecavüzlü ensest ilişkiden sonra ikinci bir münasebet için fırsat bulamadım o nedenle okuduyuğum bu abla kardeş hikayeleri beni o günlere götürüyor. Gerçi ben ablamı çok fazla yanlış anlamışım, bana…

  • Abim Beni Zorla Sikti

    Herkeze merhabalar sex hikayeleri seveler, askerden gelenle hapisten çıkan erkekten korkucaksın ben bunu anladım, Büyük abim bundan 5 yıl önce hapise girmişti , hapise girmesinin nedeni cinayete teşebbüstü , abimin parasını alamadığı bir patronu vardı bir kaç defa parasını almak için gitmiş lakin alamamış en sonunda da adamı tabancısı ile vurmuştu, beyefendi neyseki ölmedi ve…

  • Bacak Arasına Girdim

    Sex hikayeleri okurları,hikaye da hikayeleri okurken evli bi çiftle olan ilişkiyi okuyordum ve oldukça etkilendim. çok hoş gelmişti. Sex yapmayı seviyordum fakat hiç bu kadar istediğimi hatırlamıyorum. Sevişmelerim çok monotondu. ama o hikayeyi yazan kişiyle sanırım çok fazla çılgınlık yapılmıştır. Birgün msn adresini ekledim ve açıktı. selamlaştık adresini burdan aldığımı çok fazla beğendiğimi söyledim. Bi…

  • Banyoda Islak Islak Sex hikayem

    seks okurları.Adım egemen 25 yaşında istanbulda yaşıyorum 170 boy 60 kilo esmer kendi etrafımda beğendiklerini söleyen aşırı insan vardı ama benim beğendiğim alt komşumun dul baldızı buseydi sapsarı saçlı balık etli beyaz tenli memişleri ve kalçaları beni deli ediyordu merdivenlerde karşılaştığımız senelerde her zaman öne geçmesini sağlar o 4 ben 5 katta olduğumdan merdivenleri çıkana…

Seks Hikayeleri

Yeni Sex Hikayeleri

Porn, XXX, Porn Tube & Free Sex Videos bahçeşehir escort

Porno Hikaye

türbanlı teyzemtürbanlı yengem9. Sınıf7. Sınıf8. SınıfKüçüklüğümdenAnal tecavüzHamile bıraktımcan yoldaşımnine ye sikiş hikayeleriAnne kız lezbiyenÇocuğuBalık Etli Yengem 1Balık etli Yengemkendimi bozdumhomoayak fetişiAşkim babamAnnemi siktirdimmeme emmebaba meme emme16 yasindacildirdimplastik yaraktakma yarakbeldenben ve arkadaşlarımablamı grupabla sikti3 genç benimilli yaptım3 çocukgençlerbeni siktilerSamsunNurgülevli türbanlıYENGE ARABADAinştKüçük bakireBakire gayBakire pasifKabukluAblam eliylearkadaşım annemHiraannerArkadaşım annesiTeyzemlerin kolesSercanÖğretmenimKüçük sikKardeş ayakAnnemin üzerindeBakireliğimi yaşlıuvey abiKarım Ve Türbanlıçingenekoy öğretmenKüçük gay sex hikayeleriDul komşuSamanlıkkara carşaflıkactimcemalkız kardeşimivelet14 yaşındaki13 yaşındakierkek çocuk12 yaşındakiErgen öğrenciilk kez sikildimAzgın annemanne yatakdeğiştirmeArtık efendimKızım veAblam ve ben sex yaptık 2Anne ve ablagrup aileo oraya ne yapsanda sıgmazannemin bodrum aşkıÇorap teyzeÇorap anneÇorap 3tek kollu kadınengelli kızengelli kadın sexOglum beni siktiKomsumuzun iki oğluKomşu ikiKomşu gayKuzenim ile Odada 2Sevtap teyzeanne kucakAh canımKuzen ve yengeyakın arkadaşkızım ve ben